Arhivă

Interviu cu Ileana Muntean si Bogdana Ghinescu, manageri Pukka Food

Postat de in Interviu Biosens pe 09 Noiembrie, 2009 . 0 Comentariu(i).

Magazinul Pukka Food a fost al doilea magazin specializat pe produse eco din Bucuresti, deschis  in 2008 de douaec150aa8cf11255dd41475753b7310ab_view prietene, Ileana Muntean si Bogdana Ghinescu.

1. Care a fost ideea de la care a pornit acest business? Am pornit aceasta afacere de pe pozitia de consumatori de produse bio - cred ca pe piata existau acum 3 ani atitea produse bio cit sa le poti numara pe degetele de la miini.  Am devenit constiente de amploarea pe care o luase deja trendul bio in alte tari si ne-am spus ca, probabil ca si noi, mai exista multi alti potentiali cautatori si consumatori de produse bio in Romania. Am fost printre pionieri. Dupa ce am deschis magazinul in aprilie 2008, a fost o adevarata explozie de importatori, distribuitori si comercianti de produse pe piata romaneasca. 2. De unde vine denumirea de Pukka Food si care este semnificatia oii ca mascota Pukka Food? „Pukka” este un cuvint asimilat in limba engleza din indiana si inseamna “autentic, original, de cea mai buna calitate.” Am ales ca mascota o oaie, pentru ca e mioritica, foarte romaneasca. Oaia noastra e prietenoasa, simpla si onesta, dar cu multa atitudine:  indrazneata si perseverenta, dupa cum se vede si dupa capul aruncat semet in vint. 3. Care sunt atuurile unui magazin specializat pe produse ecologice? Din punctul de vedere al consumatorului informat de bio, atuurile sint evidente: poti sa cumperi o gama larga de produse gustoase si sanatoase in acelasi timp, poti sa te informezi si sa  socializezi cu persoane cu aceleasi preocupari pentru sanatate si gastronomie ca si tine. Din punctul de vedere al comerciantului, atuurile nu exista: cei informati sint mai putin decit o nisa firava, trebuie sa depui o munca asidua de informare in acest sens, esti comparat permanent ca oferta cu produsele conventionale, plus ca trebuie sa gasesti resurse si pirghii sa te adaptezi acestor vremuri tulburi de criza economica generalizata. 4. Care sunt planurile de viitor in ceea ce priveste segmentul de produse bio, v-ati gandit sa va extindeti afacerea? Pukka Food este un concept integrat complex. Pentru viitor urmarim extinderea lui si pe verticala, in sensul de retail combinat de produse si servicii care sa aiba ca numitor comun pasiunea pentru viata sanatoasa si mincarea gustoasa, autentica. Din pacate, abia trezita la viata, aceasta piata fragila s-a izbit pe neasteptate de un mare si invizibil perete de plexiglass care este psihologia alterata a cumparatorului pe timp de criza. Ceva de genul: “ma simt mai bine azi daca am cheltuit mai putin din cont decit daca am mincat sanatos”. Exista insa si comsumatori care si-au pastrat luciditatea si care stiu ca bunul lor cel mai de pret este sanatatea.

Date de contact

Adresa: Bucuresti, sector 1, Str. George Vraca Nr 7, linga parcul Cismigiu

Telefon: 021-3116353 E-mail: shop@pukkafood.ro www.pukkafood.ro

Ultima Actualizare: 09 Noiembrie, 2009

Comentarii

Lasa un comentariu

Lasa un răspuns

* Numele tău:
* E-mail: (Confidenţial)
   Website: (Site url cu http://)
* Comentariu:
Introduceţi codul din imagine:

© Biosens 2024. Toate drepturile rezervate.
Web Design Webmindcreator Studios