Arhivă

Stiati ca...

Postat de in Stiati ca pe 30 Martie, 2009 . 0 Comentariu(i).

legume_proaspete_eco

1. Sucul de morcov este un pretios ajutor al celor care sufera de digestie dificila sau lipsa poftei  de mancare? Morcovul este bogat in substante anti-oxidante ca vitamina A, dar si alte vitamine si minerale, atat de necesare organismului uman. O cura de zece zile cu suc proaspat cicatrizeaza ranile facute de ulcer si imbunatateste vederea, mai ales a celei pe timp de noapte.

2. Rosiile contin o substanta care are proprietati antioxidante? Cu ajutorul ei sunt protejate celulele, se impiedica distrugerea si degenerarea lor, care ar putea cauza aparitia cancerelor.

3. Ceaiul verde este bogat in substante active care asemeni vitaminelor franeaza procesul de imbatranire si atenueaza efectele nocive ale razelor solare?

4. In cele patru carti ale farmacopeei chinezesti atribuite perioadei dinastiei Tang (907 d.Hr.),  preparatele din catina sunt frecvent utilizate pentru tratamentul bolilor de piele sau ale tubului digestiv? Uleiul de catina contine acizi grasi nesaturati esentiali, cu rol important in producerea de prostaglandine (substante derivate din acizii grasi). Aceste substante protejeaza celulele de radicali liberi si toxine, iar lipsa lor provoaca imbatranirea prematura a pielii. Preparatele cosmetice in componenta carora intra catina previn aparitia ridurilor, avand actiune nutritiva, revitalizanta si regeneratoare.

5. Cartoful a fost descoperit de spanioli in Peru, fiind adus in Europa in anii 1500? Este o leguma bogata in potasiu, magneziu si mai ales complexul de vitamine B. Intern, se consuma fiert (este foarte digerabil) sau sub forma de suc proaspat. Este un aliment indicat in artrita (inflamatia articulatiilor), diabet, constipatie dar mai ales in gastrite si ulcere. Beti jumatate de pahar de suc, amestecat cu miere, suc de morcovi sau de lamaie, de patru ori pe zi, timp de o luna, in ulcer si diabet.

6. O dieta bogata in cereale (grau, ovaz, porumb, orez brun) ne ajuta sa avem o digestie sanatoasa prin continutul ridicat de fibre alimentare? Totodata, cerealele reprezinta o sursa bogata in vitamina E (buna pentru fertilitate), magneziu, fosfor, zinc, fier cat si antioxidanti care lupta impotriva imbatranirii.

Ultima Actualizare: 31 Martie, 2014

Comentarii

Lasa un comentariu

Lasa un răspuns

* Numele tău:
* E-mail: (Confidenţial)
   Website: (Site url cu http://)
* Comentariu:
Introduceţi codul din imagine:

© Biosens 2017. Toate drepturile rezervate.
Web Design Webmindcreator Studios